Haymana Belediyesi Kaplıcaları Hizmet Kalitesini Arttırmaya Devam Ediyor
Göreve geldiği ilk günden beri Haymana kaplıcalarının hizmet kalitesinin artmasına ve müşteri memnuniyetine önem veren Haymana Belediye Başkanı Özdemir TURGUT’un talimatları doğrultusunda çalışmalar devam ediyor. Bu amaçla bir yandan termal tesislerdeki personelin eğitim çalışmaları devam ederken, diğer yandan kılık kıyafetlerinde de yeniliğe gidildi.
İlk etapta, gelen misafirlerle etkili iletişim kurulması için kaplıca personeline, Argestar Danışmanlık şirketi tarafından Kişisel Gelişim eğitimi verildi. Bir hafta süren eğitimler boyunca Jeotermal A.Ş. personeli halkla ilişkiler ve iletişim eğitimi, diksiyon, müşteri memnuniyeti ve protokol ve nezaket kuralları seminerlerine katıldı. Daha sonra şirket yöneticilerine yönelik, yönetim becerisi semineri düzenlendi. Argestar Danışmanlık şirketinin Genel Müdürü Dr. Mahmut Naci ÇUHACI ve profesyonel ekibi tarafından verilen seminerlerin ilk gününde Haymana Belediyesi Kaplıcalarına müşteri gibi gelen Dr. ÇUHACI ve ekibi gizli kamerayla personelin müşterilerle ve kendi aralarındaki davranışlarını kayda aldı. Seminerin sonraki günlerinde bu kayıtlar personele izletilerek doğru ve yanlış davranışların neler olduğu anlatıldı. Örnek olaylar verilerek personele nasıl davranılması gerektiği gösterildi. Eğitim semineri sonunda katılan personele sertifikaları törenle verildi.
Amaçlarının Haymana’yı termal turizmin merkezi yapmak olduğunu ifade eden Haymana Belediye Başkanı Özdemir TURGUT “Turizm sezonunun açılması ile gelen misafirlerimize daha kaliteli hizmet sunmak adına, personelimize hoşgörü ve nezaket ölçüleri doğrultusunda “Efendim-Hoş Geldiniz” kültürü oluşturarak, Merkez Termal Turizm olma yolunda ilk adımımızı atmış olduk. Bu tür programlar diğer personelimize de verilmeye başlanacak.” dedi.
Personel Kıyafetleri de Yenilendi
Haymana kaplıcalarında sadece eğitim alanında değil personelin kılık kıyafetine yönelik çalışmalar ve yenilikler de devam ediyor. Bu amaçla kaplıcalardaki personele nano teknolojiyle üretilmiş kapri, pantolon ve su geçirmez terlikler dağıtıldı. Ayrıca bundan sonra her departman personelinin farklı renkte tişörtler giymesi kararlaştırıldı. Bu uygulamayla kaplıcalardan faydalanan misafirlerin, kimin hangi birimde çalıştığını daha kolay anlamaları hedefleniyor.
Bütün bu çalışmalarla, Başkan Özdemir TURGUT’un önemle üzerinde durduğu, kaplıca tesislerinin daha kurumsal bir yapıya kavuşması hedefine ulaşılması amaçlanıyor.
Çalışmalarla ilgili bilgi aldığımız Jeotermal A.Ş. Genel Müdürü Mehmet Binici “Sayın Başkanımız Özdemir TURGUT’un talimatları doğrultusunda personelimizin eğitim ve donatım çalışmalarına ağırlık verdik. Başkanımızın çok önemsediği nezaket kuralları ve müşteri memnuniyetini sağlamak adına personelimize Kişisel Gelişim Eğitim semineri verdik. Ayrıca kılık kıyafetlerde de yenilikler yaptık. Bundan sonra da Sayın Başkanımızın hedeflediği Merkez Termal Tesisi olma yolunda çalışmalarımıza devam edeceğiz.” diye konuştu.